Starter van de week: Time2Pay is nieuw Gents incassobedrijf

Pascaline Louwagie, de dochter van de wel bekende Gentse voetbalmanager Michel Louwagie, heeft een nieuw bedrijf opgericht: TIME2PAY. Het is een incassobedrijf, anders dan andere, beweert de initiatiefneemster. Dat geldt alvast ook voor de bezetting van het team want aan boord zijn liefst vijf dames. “En toch ook één heer”, zet Pascaline Louwagie eventjes de puntjes op de i. Het hele team deed al de nodige professionele ervaring op en bundelt nu de krachten. Met de bedoeling een betaalbare incassoservice te verlenen aan KMO’s (zij zijn eigenlijk het hart van onze Europese economie ) en zelfstandigen.
Pascaline Louwagie en haar team willen het verschil maken door voor elk dossier, groot of klein, simpel of complex, een slimme strategie uit te dokteren. “We doen dat heel graag omdat we willen scoren voor elke klant”, heet het. “Dat is wat ons drijft. Onze kernwaarden zijn transparantie, vlotte communicatie en empathie. De focus moet ook altijd liggen op het resultaat.”

Teamleader is Pascaline Louwagie (° 1983). Ze is juriste van opleiding en heeft dus een grondige kennis van het recht. Dit gekoppeld aan no-nonsense praktijkervaring en een scherp inzicht in elk dossier is alvast een goede mix om een team aan te sturen. Voor Pascaline Louwagie is het ondernemerschap niet totaal nieuw. Ze runt immers al tien haar eigen kantoor die aan studiebegeleiding doet. Het kantoor van Time2Pay bevindt zich in hartje Gent.

Bron: http://www.madeinoostvlaanderen.be/nieuws/starter-van-de-week-time2pay-is-nieuw-gents-incassobedrijf/